ניהול רב חברתי

ארגונים מרובי חברות מתמודדים עם אתגרים מגוונים בניהול ושליטה על פעילויות עסקית בין החברות בארגון/ בקבוצה ונאלצות להשקיע זמן עבודה יקר בהקלדות כפולות של נתונים, טיפול בחברות הקבוצה בצורה פרטנית דבר המקשה על ההצגה של תמונה אחת ברורה על מצב כל חברות הקבוצה לדרג הניהולי.

פתרון רב חברתי מאפשר ניהול על בסיס נתונים אחד, שפה אחידה בדוחות כספיים, אוטומציה של של תנועות בין חברות הקבוצה ובכך חיסכון בזמן עבודה, צמצום טעויות אנוש וקבלת תמונת מצב עדכנית ברמת הקבוצה.

מה אתם מקבלים?

גלילה ימינה ושמאלה

מה אתם מקבלים?

אוטומציה של תהליכים בין חברתיים

באמצעות: מודולים ICS / WEBSERVICE

  1. מאסטר דאטה – הקמה/עדכון של לקוחות, ספקים, פריטים באופן אוטומטי בכמה חברות בו זמנית ותוך שמירה על קודים חד ערכיים בכל החברות.
  2. תרחישי מסחר אוטומטי בין החברות – לדוגמא: יצירת הזמנת לקוח בחברה א' תייצר אוטומטית הזמנת רכש בחברה ב' (מסמך הופכי).
  3. allocation – אלוקציה של הוצאות בין החברות.

הפקה, עריכה וניהול של דוחות כספיים מאוחדים – AFR – באמצעות תוכנת ה AFR ניתן לייצר דוחות שלמים ומדויקים תוך איסוף נתונים בזמן אמת מכל חברות הקבוצה. כל השינויים נשמרים בבסיס הנתונים בצורה מובנית כך ששינוי בכל אחד מהדוחות בא לידי ביטוי גם בדו"ח המאוחד. התוכנה מאפשרת הפקת מגוון רחב של דוחות כספיים מאוחדים הכוללים מאזן בוחן, דו"ח רווח והפסד, דוח שינויים על ההון, דוחות כספיים מאוחדים, ביאורים למיניהם ודוחות מותאמים אישית.

יבוא של דפי בנק ממגוון חשבונות בנק של מגוון חברות באופן אוטומטי לתוך ה SAP.
– מודול BankExpress הינו יישום נוסף (Add-on) למערכת SAP Business One המשמש לייבוא אוטומטי של דפי בנקוחוסך הקלדה\ייבוא פרטני לכל חשבון.
המודול מיועד לחברות וקבוצות חברות המנהלות מספר חשבונות בנק. באמצעות BankExpress ניתן לייבא דפי בנק חיצוניים למערכת  SAP Business One
תוך שמירה על עקרונות אבטחת מידע, ייעול תהליך עבודה ושמירה על איכות ודיוק בנתונים.

יתרונות המערכת

חיסכון בזמן, הקטנת טעויות אנוש

מידע חד ערכי בכל החברות ללא כפילויות

תמונה מהימנה של הפעילות העסקית של כל הקבוצה

חברת RELS היא הרבה יותר מעוד ספק, היא היד המכוונת בכל הקשור לניהול המידע בארגון. המקצועיות הגבוהה, הבנת תהליכים העסקיים ויתר מכל השירותיות הרבה הם שתרמו לחיבור החזק ושותפות בינינו.
אלעד שחל
ד"ר גב וקבוצת קאופמן