מאמרים, סיכום אירועים, סיפורי לקוחות, סיפורי הצלחה, מהתקשורת ועוד…
הכל
בתקשורת
מאמרים
סיפורי הצלחה
סרטוני הדרכה
RELS מטמיעה ERP של סאפ בפלבורג פדרל בפרויקט במיליון שקלים
במסגרת הטמעת מערכת ה-SAP Business One פותח פתרון בטכנולוגיית האינטרנט של הדברים, המבצע אספקה אוטומטית של פריטים, כשמדף שקילה משדר שהפריט עומד להיגמר על המדף
טרנספורציה דיגיטלית
חברת rels הנה שותפה ותיקה של SAP אשר ביצעה ביותר מעשרים שנות קיומה, עשרות רבות של פרויקטים להטמעת פתרונות ERPבמגוון רחב של ארגונים. החברה
סיכום מפגש TOP 360 – BI
סיכום מפגש TOP360 – כלי ה BI המתקדם של RELS RELS גאה להציג את BI TOP360 במפגש הקהילה שהתקיים במשרדנו סקרנו את המגמות בעולם לארגון
סיכום וובינר – פתרונות לניהול לוגיסטי ב SAP B1
המציאות החדשה מחייבת אותנו להתאים את התהליכים לעולם הדיגיטלי החדש. מחשוב תהליכי המחסן וההפצה כחלק אינטגרלי ב SAP מאפשרים לכם לייצר מערך אפקטיבי ויעיל לאורך זמן, להמשך קריאה >
RELS מקבוצת TOP השלימה הטמעת פרויקט ERP ברשת הריהוט ניקולטי
מערכת ה- ERP של- SAP תשולב עם חבילת: Furniture One, מערכת ייעודית של חברת RELS לניהול עסקים בענף הרהיטים
חברת ההלבשה התחתונה "פמינה" הטמיעה מערכת מתקדמת לתכנון ובקרה עסקית מסוג SAP Business One
דרור בלומנשטוק, משנה למנכ"ל "פמינה" מספר על השירות והמקצועיות שגילו צוות RELS בתהליך היישום והדרך בה הם נתנו מענה לארגון דינמי ומשתנה.
גם סטייל בד, המתמחים בעיצוב וייצור מזרנים בחרו בפתרון FURNITURE ONE של RELS בתוך ה SAP B1
נבחר בזכות הגמישות של הפתרון המאפשר התאמה מיטבית ללקוח ובזכות הניסיון וה- Best Practice של חברת RELS בענף הרהיטים.
סיפור הצלחה חברת פלבורג
באמצעות המערכת הצלחנו להגיע לשפר את חיזוי ועיתוד המלאי ב 50%
סיפור הצלחה ד"ר גב
קבוצת קאופמן בחרו ב RELS ליישום והטעמת מערכת SAP BUSINESS ONE בארגון.
סיפור הצלחה - רשת ניקולטי
בחרנו ב RELS בזכות המומחיות ביישום והטמעת sap business one בענף הריהוט.
סיפור הצלחה ארוטקס
ארוטקס יצרנית בדים בחרה ב RELS ליישום והטמעת מערכת sap business one בארגון.
DispatchOne Intro
פורטל אנשי מכירות
Electronic Sign
Check addon
Masavit01
Bank Express
כלים חכמים מותאמים למציאות החדשה
התאימו את הארגון למציאות הדיגיטלית החדשה עם כלים חכמים העובדים בסנכרון ל SAP שיקלו על תהליכי העבודה יחסכו לכם זמן וישפרו את השירות מול הלקוחות