טרנפורמציה דיגיטלית בארגונים

חברת rels הנה שותפה ותיקה של SAP אשר ביצעה ביותר מעשרים שנות קיומה, עשרות רבות של פרויקטים להטמעת פתרונות ERPבמגוון רחב של ארגונים. החברה

חברת rels הנה שותפה ותיקה של SAP  אשר ביצעה ביותר מעשרים שנות קיומה, עשרות רבות של פרויקטים להטמעת פתרונות   ERPבמגוון רחב של ארגונים. החברה מומחית בפתרונות לחברות שיווק והפצה.

לקוחות rels נהנים מפתרון ERP מתקדם המאפשר להם לנהל שרשרת אספקה מקצועית, יעילה ומשתלמת וכך להתמודד בשווקים תחרותיים תוך יעילות תפעולית מרבית, שליטה ובקרה מיטביים לניהול הפעילות העסקית והמלאי , שירות איכותי ורווחיות מנצחת.

  • איך אנו מסייעים ללקוחות במסע שלהם לטרנספורמציה דיגיטלית?

בימנו, הטרנספורמציה הדיגיטלית בעסקים הקטנים כבר אינה שאלה של אם אלא שאלה של מתי וכיצד. כלומר, אין בעל עסק קטן שלא מבין שסיכוייו לשרוד, קל וחומר להתפתח,תלויים בטרנספורמציה הדיגיטלית. למרות זאת, מדובר על שיני משמעותי וכלל לא פשוט עבור עסקים קטנים.

Rels מלווה את הלקוח כשותף אמיתי משלב החשיבה ואפיון הצרכים ועד ליישום וההטמעה תוך התמקדות בפתרונות בעלי עלות תועלת מידית ומובהקת לעסק והתחשבות מרבית במגבלות השונות והמשתנות, משתמשי המערכת, ותהליך "ניהול השינוי" בארגון.

  • פרויקט שעשה אימפקט משמעותי !

כאמור, ביותר מעשרים שנות קיומה, ביצעה החברה בהצלחה פרויקטים בחברות שיווק והפצה במגוון רחב של ענפי פעילות, בין היתר בענפי הרהיטים, אספקה טכנית, תוצרת חקלאית, מזון, איכות הסביבה, טקסטיל, ועוד

אחד מהפרויקטים המוצלחים שזכורים לי הנו פרויקט הטמעת פתרון ERP מתקדם בחברת פל בורג פדרל, אחת מיבואניות הברגים הגדולה והמובילה בישראל.

מלבד מעבר החברה לניהול כלל הפעילות הפיננסית והלוגיסטית במערכת אחת, במסגרת הפרויקט גם ביצעה פלבורג פדרל רה-ארגון בתהליכים עסקיים בתחומים לוגיסטיים כמו מלאי וניהול מחסן.

בנוסף, פותח עבור החברה פורטל סוכנים Free Stock ייחודי וחדשני בענף בטכנולוגית IOT עבור סוכנים של חברת פלבורג. באמצעות הפורטל, הלקוח יכול לקבל אספקה אוטומטית ללא צורך בביצוע הזמנה, בזכות שילוב של מדפי שקילה, אשר משדרים למערכת הזמנות כאשר המדפים עומדים להתרוקן.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest